lighthouse-1

Prima iesire cu gemenii in strainatate. Sejur dezamagitor la Lighthouse Golf and Spa, Bulgaria

Later edit. Dupa ce am postat acest articol au existat cateva persoane care au simtit “nevoia” sa aruce cu diverse invective la adresa mea si a sotiei mele. Sclifositi, fitosi – sunt doua caracterizari blande, care pot fi redate. Restul, nu. Ce nu inteleg persoanele acelea e ca pe un blog autorul isi exprima propria parere legata de un anumit lucru, si ca daca nu esti de acord cu acea parere poti comenta si civilizat, fara sa injuri sau sa jignesti.

Stiu si inteleg ca exista foarte multe tipologii de hoteluri de 5 stele. E normal ca intr-un hotel business de 5 stele nu vei gasi niciodata entertainmentul pentru copii de la un hotel dedicat famililor, samd. Dar sa mi se spuna ca ce vrei sa primesti pentru pretul platit, cand in vest un hotel similar e de 5 sau 10 ori mai scump, nu sunt de acord!? Daca la 5.000 de dolari pe noapte esti tratat intr-un fel, inseamna ca la 100-200 de dolari trebuie sa fii multumit ca esti primit in hotel, nu? OK, trecand peste problema cu plaja pe care mi-o asum pentru ca nefiind implicat prea mult in alegerea destinatiei de vacanta, nu am citit reviewuri. Shame on me! Dar raman la parerea ca acest hotel ar putea sa fie excelent cu o atentie sporita la mici detalii si servicii, ca de aratat, cum am mai spus-o, arata foarte bine. 

Iar cand imi mai scrieti – cei din categoria celor care sunt mai slobozi la gura – incercati sa nu folositi un limbaj jignitor si chiar imi face placere sa discutam pe o anumita tema. Invat si eu lucruri noi. Chiar daca am un blog, nu le pot cunoaste pe toate. Ganditi-va ca eu am in lista de prieteni aproximativ 150.000 de persoane numai pe Facebook. Daca ajung intr-un loc, stau 3 zile – cat petrec probabil cei mai multi turisti acolo – fac un review legat de ceea ce am vazut acolo, nu am cum sa fi trait aceleasi experiente cu 10, 20, 100, 500 de cititori din lista de 150k care poate au locuit in orasul respectiv, au studiat acolo, isi fac vacanta regulat acolo, etc. 

 

****

Saptamana trecuta am fost 5 zile la mare, in Bulgaria, cu jderii (gemenii) de 5 luni. Practic prima lor excursie in strainatate. In mod normal preferam litoralul romanesc, dar din dorinta de a ne caza intr-un complex mai mare, cu oaresce izolare, plaja privata, si unde sa avem cam toate conditiile necesare unei vacante cu copiii.

Zis si facut. Cautat pe net, Thracian Cliffs unde mergem de obicei era rezervat full, asa ca am ales Lighthouse Golf and Spa, un alt hotel de 5 stele, aflat la vreo 60 de kilometri de Vama Veche.

Ajunsi la hotel, prima impresie buna. Hotel izolat, pe un ditamai domeniul, cu terenuri de golf, o parcare draguta – plina de masini cu numere de Romania – un lobby de hotel de 4-5 stele, mocheta pe jos, tablouri, etc. Ce mai, mirosul acela de vacanta pe care nu l-am mai simtit de mai bine de jumatate de an.

Ne cazam, mergem in camera, toate bune si frumoase. Prima bila alba – caruciorul dublu, de gemeni, intra in lift. Camerele sunt excelente. Spatioase, undeva in jurul a 30 de metri patrati, baia eleganta si foarte curata, o terasa spatioasa, mocheta pe jos asa cum imi place mie si piesa de rezistenta – un pat care cred ca avea 240 cm. Genul de pat pe care il intalnesti de regula in hotelurile americane. Hai ca am dat lovitura, am nimerit bine!

lighthouse-2

Desfacem bagajele, aranjam copiii si iesim la masa, la restaurantul 19th Hole. Tarzior pentru masa, cam 21:30. Ne sunt aduse meniurile si ni se pune in vedere ca nu putem comanda chiar orice pentru ca cineva was fired la bucatarie. Nevorbind o engleza prea buna, baiatul care ne servea nu s-a facut foarte bine inteles. Radeam cu nasii nostri cu care mai eram la masa ca ia uite ma ce or fi facut oamenii astia la bucatarie, s-au certat, s-au luat la alergat printre tigai si cratite, iar jumatate dintre ei au fost concediati pe loc. Iar ultimul care a ramas face sandwichuri pana ii sare cutitul din prasele. Mai intrebam o data, si aflam ca … booom in bucatarie! Pai spune artistule asa, ca au iesit artificii in bucatarie. Peste aveti? Nu! Paste? Nu! Friptura de vita? Nici de asta. Ce aveti? Sandwich club cu cartofi prajiti. Sa fie 3 portii, o supa pentru nasul mic, midii pentru Cristina, o sticla de vin rosu care nici nu era trecuta in meniu, aproape 100 de euro distractia.

Ziua 2. Sa mergem la plaja. Luati voi voucherele astea cu care puteti merge la Central Beach in Balchik, pentru ca plaja noastra e inchisa because of Covid-19. Cum? Adica eu bat atata amar de drum ca sa stau pe o plaja privata, iar tu ma trimiti la plaja publica din Balchik? Am ramas interzis. Desi stiam cum arata plaja in acest oras, am zis ca sa-i dam totusi o sansa. Am ajuns, am vazut, am plecat si ne-am retras la piscina hotelului.

Cristina deja fierbea. Ne punem la plaja (la piscina hotelului). Intre sezlonguri, 2 sticle goale de bere, doua de Kinley si un pahar. Mai mult ca sigur ca ramasesera de cu o zi inainte, nu cred ca bause cineva doua beri pana la ora 11 si apucase si sa plece si sa lase sezlongurile libere. Se enerveaza doamna mea, careia ii curge client service prin vene inca de pe vremea cand lucra la Emirates si merge sa vorbeasca cu managerul hotelului. Care, evident, era in ziua libera.

Dialog intre Cristina si o domnisoara de la receptie. O sa va contacteze managerul hotelului maine! Unde ma va contacta, ca nici nu stiti cum ma cheama si la ce camera stau?! Asa este! Cum va numiti si la ce camera stati? Rasul, plansul.

In timpul asta eu stateam sa iau prosoape. Vin prosoapele in 2 minute. Ok, nicio problema, astept! Vine doamna care se ocupa de ele … mai dureaza 15! Superrr.

Deja radeam impreuna cu nasii si mai aruncam cate o sageata catre Cristina care gasea toate problemele din hotel. Nu va zic ca a doua zi la micul dejun, gaseste Cristina cartofi prajiti pe sub masa.

O contacteaza managerul pe la ora 12, asa cum a promis, si se duce a mea sa isi verse oful. Ca aia cu masa in prima seara, ca uite cu plaja. Ca uite cu cartofii pe sub masa. Managerul are proasta inspiratie sa ii atraga atentia – pai doamna, e normal ca in timp ce se serveste micul dejun sa nu se dea si cu matura prin local si sa mai gasiti resturi de mancare (cartofi in speta) pe sub masa, de la alti turisti. Stiti, nu serviti cartofi prajiti dimineata, deci cartofii sunt de aseara. Asa e, aveti dreptate! Efectiv radeam cu lacrimi.

Totul a culminat in penultima seara, in care managerul hotelului, dupa ce ne-a trimis sampanie si fructe in camera pentru a repara micile probleme aparute, ne-a invitat la Restaurantul Alexandra sa mancam la bufet (la impinge tava). L-am refuzat politicios pe motiv ca nu am venit in vacanta ca sa mancam cartofi prajiti, mici, frigarui si sa rupem pe genunchi barul de salate de 5 ori. Ca daca ne poate ajuta cu o simpla masa la unul dintre restaurantele hotelului. Rezolv eu, lasati pe mine! Nu a rezolvat nimic, totul era rezervat, am inteles si am plecat.

Ultima zi, la check out, nu puteai plati direct cu telefonul la POS pe motiv ca dumneavoastra va arata ca va pleaca banii din cont, iar noua nu ne intra in contabilitate, desi asta facusem 4 zile la barul de la piscina. M-am dus la masina, am luat cardurile si am mai dat 30 de leva (15 euro) pe 2 frigarui de pui amarate si cartofii prajiti comandati de doamna mea de la room service. Totul cu o extrataxa de livrare de 5 leva (2,5 euro) la camera, pe care nu am mai intalnit-o nicaieri la room service.

Apropo de room service, ca mi-am adus aminte. Intamplarea a fost iar mega funny. Suna Cristina la numarul indicat in camera ca sa comande si nu raspunde nimeni. Se duce jos la receptie, intreaba de room service si primeste raspunsul transant – pai cum sa sune ocupat, probabil nu ati format bine, mai incercati o data sau comandati direct la bar! Se duce e mea la bar, iar pe tipul de acolo aproape ca il bufneste rasul – pai noi nu avem room service, spuneti ce ati dori sa va pregatim! 

In concluzie, hotelul arata destul de bine, insa serviciile sunt de slaba calitate. N-are nicio treaba cu un hotel de 5 stele. Ok, bifezi tot ce trebuie ca sa fii categorisit de 5 stele – piscina, pat, sala de forta, etc. Dar cam atat.

Ma gandesc ca nefiind situat langa un oras mare, problema personalului este foarte delicata. Trebuie sa te descurci cu personalul pe care il gasesti prin zona. Personal care azi iti vine, maine probabil nu iti mai vine. A fost si problema cu pandemia, nu judec.

Dar la 5 stele trebuie sa fii atent la fiecare detaliu. Nu te mai joci, asta daca vrei sa joci in liga mare. Micul dejun trebuie restructurat din temelii. Telemea, bacon prajit, omleta, rosii, castraveti si cafea la aparat gasesti la orice hotel de 3 stele. La fel, croissante si pain au chocolat reci. Si poate chiar mai bune.

5 stele inseamna o omleta personalizata, un humus, un jamon din care eventual cineva iti taie cateva feliute, eventual un fagure de miere ca la Platinia la Cluj-Napoca, croissante calde, fructe fara numar de nu le stii nici numele la toate, dulciuri, cafea servita individual, etc.

Ce mi-a placut in Bulgaria – am zis ca patul de la hotel a fost senzational. Copiii parca erau in paradis. Si camera in general. Iar hotelul este friendly pentru familiile cu copii (acces bun pentru carucioare). Masa de pe terasa hotelului Regina Maria din Balchik, gustoasa ca de obicei. El Balcon del Mundo ramane la standarde inalte, locul preferat de luat masa, si Adora Beach din Topola. Si mi-a atrs atentia Kaliakria Resort, complexul in care se afla si restaurantul terasa El Balcon del Mundo. Am zis ca data viitoare ne vom caza acolo. Sa auzim de bine!

lighthouse-10

lighthouse-4
lighthouse-5

lighthouse-6

lighthouse-7
lighthouse-8

lighthouse-8

49 Comments

  • Florentina Vlad

    Aceeasi experienta neplacuta am avut-o si eu cu prietenul meu, mergand anul acesta pentru a doua oara aici, alegand sa ne relaxam in aceasta perioada intr-un loc retras si sigur avand in vedere ca mai fusesem la acest hotel. Prima data, acum 2 ani, a fost totul perfect, o varietate si calitate a mancarii excelenta si personalul foarte bine pregatit.Ba chiar am avut si o lectie de golf gratuita.Plaja privata nu am incercat-o data trecuta de aceea anul acesta am vrut neaparat sa mergem vazand cum arata din poze. Cand am ajuns acolo surpriza: plaja publica din Balchik nicidecum plaja privata pe care o vazusem in poze. Nu aveai cum sa stai acolo era totul murdar si plin de oameni nici vorba de distantare.A trebuit sa luam un taxi ca sa ne intoarcem, deoarece shuttle bus-ul lor se intorcea peste 2 ore. Nu aveam bani cash de niciun fel asa ca ne-am bazat pe ATM-ul din receptia hotelului ca sa platim cursa.Ajunsi acolo nu functiona ATM-ul. Ii spun fetei de la receptie si imi sugereaza sa merg la Thracian Cliffs care dupa spusele ei se afla la doar 5 minute de hotel(5 minute nici cu elicopterul nu faceai). Am inceput sa ne rugam de fiecare angajat sa ne dea 20 Leva cash si le transferam noi pe Revolut sau alt card.Toti se faceau ca nu au, ca nu stiu, etc. Pana la urma ne-a ajutat un cuplu de germani cazati acolo care au vazut ca nu ne baga nimeni in seama. O alta intamplare a fost cu prosoapele pt sezlonguri, ce sa vezi nu mai aveau desi hotelul nu era complet ocupat. Nu ne-au dat alternativa, nu si-au cerut scuze, a trebuit sa luam prosoapele din camera. Management foarte prost, angajati slab pregatiti fara chef de munca, poate si Covid i-a afectat dar nu poti pretinde ca esti de 5 stele si sa ai asa personal slab. Mancarea all inclusive foarte proasta, putina, trebuia sa asteptam sa se faca si daca aveai noroc sa mai apuci era bine. Mi-a lasat un gust amar vazand cum poate sa decada un hotel care pretinde ca e de 5 stele in nici 2 ani de zile si nu vom mai reveni niciodata. Sanatate!

    • Robert

      La light house am stat la o vila cu piscina privata, închiriată de la proprietar român, foarte convenabil. Data viitoare va recomand de alături, mai aproape de mare. White Lagoon. E aproape că in Antalya mai cu asta cred că am spus tot.

  • Ionut

    Toate hotelurile percep o taxa de servire pentru room service.

    • Mihai Jurca

      Pe bune? Bahamas, Mauritius, Qatar, etc. Nicaieri nu am platit.

      • Marian

        In Bahamas, Qatar, Mauritius ai platit-o in pretul sejurului… 5 stèle in Romania, Bulgaria, Maghreb, nu sunt 5 stèle in. Franta, spania Italiasau destinatiile alea exotic….. Nici preturile de altfel…
        Nu putem avea acelasi pretentii de la un séjour de 1000 de euro ça la unul de 5000…

      • Ruxandra

        Sincer, Mandarin Oriental din Munchen,JW Marriott din Venetia, Cipriani din Venetia, Martinez din Cannes, Cortina Palace din Sirmione, toate aceste hoteluri mi-au perceput între 15 și 25 euro taxa de room service.

  • Claudiu

    Salutare! Am fost doar în vizită cu câțiva ani în urmă… Nu am păreri pro și contra despre aceasta locație , dar îți pot sugera spre exemplu un hotel family-friendly în Albena din lanțul Maritim – Paradise Blue Albena, 5 stele, foarte ok. Am fost în august 2019 și în iulie 2020,merită!

    • Juanita

      Fratzica, esti in Bulgaria, unde 5 stele inseamna un hotel frumos cu camere mari si atat. Pt un specialist in turism, cum zici ca esti, ar fi trebuit sa te interesezi ca plaja astora e de fapt de 10 mp si deserveste 3 hoteluri. Chiar n-o pot folosi pe timp de covid. Servicii si mancare buna in Bulgaria gasesti cam cu frecventa cu care gasesti si la Eforie Nord. Iar in general, astea trei hoteluri sunt (sau erau in vremuri mai frumoase) dedicate mai mult pt jucatori de golf (terenul de la Tracian Cliffs e unul dintre cele mai tari din Europa) si evenimente. Cu copii mici in general pregateste-te sa nu te intorci prea fericit nici din Bulgaria nici din Grecia. Nu stiu Turcia ca n-am incercat, dar in Gr si Bulg noi n-am avut (in hoteluri de 4 si 5 stele, accesibile, nu avioane) experiente grozave. Si preferam de ex sa inchiriez o viluta cu piscina (in Halkidiki costa cat la hotel), erau plaje suficiente in zona ca sa nu stam in aglomeratie, ii faceam copilului de mancare ce stiam ca mananca (un bebe nu mananca la restaurant), si se balacea in piscina in timp ce noi stateam linistiti cu o bere si o carte. Pt ca la hotel in Romania, Grecia, Bulgaria nu faci decat sa te enervezi pe banii tai

  • Stan Liviu

    Bonjour!
    Am stat, fortat de imprejurari intr-un complex vecin, Black Sea Rama. Cred ca e o idee mai buna. Dar inca destule minusuri. Chiar daca sunt, in general, bine intentionati, bulgarii au limite in ceea ce priveste serviciile. Iar infrastructura lor, aerul general al tarii, sunt cu decenii in urma noastra. Pe noi ne strica exact opusul, smecheria stupida romaneasca..

    • Marcel

      Sunt cu decenii in urma noastra? Eu am ajuns de 3 ori pana acum in bulgaria si nu exista termen de comparatie la preturi, servire, cum arata hotelurile. Si nu am mers la nici un 5 stele, am mers la hoteluri obisnuite și am dat peste mâncare bună, servire la fel.. eu zic că sunt peste noi la capitolul asta. nu știu ce să zic, poate aerele de 5 stele de bahamas si qatar va permit, atat tie cat si autorului, sa emiteti asemenea pareri..

      • lala

        Eu sincer din ce am vazut in Bulgaria sunt mult la servicii peste noi. Iar infrastructura mi s-a parut la fel ca si a noastra. oricum mult mai prietenosi si orientati spre client fata de Romania cel putin

  • Alina

    Buna .Nu as vrea sa te contrazic,dar ai fost la 5 stele Bulgaria,lângă granița adică ce pretenții ai?Descrierea sejurului mi se pare de o aroganta rar văzută.Tu trăiești din chestia asta???Deja sa spui ca ai luat 3 sandwich-uri,midii,vin si a zburat 100€ cam exagerat cat ai vrea sa coate la 5 stele?Fa ?Du te in. Turcia închiriază vila ai valet personal,mancare da iti pui in cap,plaja privată ,dar cat te costa?Arogantele si Fițele costa!

    • Mihai Jurca

      In primul rand 5 stele ar trebui sa fie 5 stele. Asa cum 100 de grame sunt 100 si in Romania si in Africa de Sud.nu 97, nu 96.

      Nu stiu unde vezi aroganta in ceea ce am scris.

  • Gigi Kent

    Inchiriati, fratilor, un townhouse sau un apartament cu vedere la mare in acelasi complex si n-aveti treaba. Aia e, tre sa faci tu omleta personalizata :p, Dar o mananci afara in gradina sau pe balconul cu vedere spre mare si/sau terenul de golf.

  • Cezar

    Am fost si noi acolo in perioada 16-23 august dar am stat la un apartament. Ce a scris Mihai este complet adevarat cu exceptia unui singur lucru, acela fiind plaja. Nu este adevarat ca plaja lor privata este inchisa din cauza pandemiei, deoarece ei nu au plaja privata. Noua ne’au spus ca nu au asa ceva si ca putem merge la plaja Heros. Intr-adevar plaja era pustie, dar era o mizerie de nedescris, mai rau ca unele plaje din Romania. Mii de chistoace, sticle, pet’uri, ambalaje de plastic, tot ce ai vedea la o groapa de gunoi se gasea acolo.
    Ideea concediului a fost aceea de a cauta pustietate, si asta am si gasit, dar impreuna cu multe alte “chestiute”.

  • Raluca

    Mai, sa vorbesti cu atâta aroganță despre “împinge tava” este de-a dreptul jignitor pentru majoritatea romanilor care aleg acest lucru. Dacă n-ai fi fost atât de ignorant, probabil observai si alte tipuri de mâncare (vorbesc din experienta, am fost la acest hotel). Este asa tragic sa manânci cartofi prăjiți, mici si frigarui? Ah, dar stai…doamna a comandat în camera cartofi prăjiți cu frigarui, servit in camera nu mai este “împinge tava” . Este un gest de 5 stele, nu conteaza ce este în farfurie…
    Doamne, Mihai, te credeam mai dezghetat la minte…

    • Mihai Jurca

      Nu am vorbit cu nicio aroganta. Eu nu imi doresc sa mananc la “impinge tava”. Cine isi doreste, e liber sa o faca. E greu ca cineva sa aiba o parere diferita de a dvs? E un blog care exprima convingerile, preferintele si experientele autorului. 🙂

  • Lacramioara

    Noi am fost de revelion, cu half board si masa de revelion.. am descoprrit ca la cina nu sunt locuri….am discutat cu managerul ca se apropie ora de final si e inadmisibil ca noi sa nu putem intra la masa pt ca nu au suficiente locuri in restaurant pt toti oaspetii, si mi-a zis ca unde am vazut eu hotel cu 5* sa imi asigure loc la masa?! Am zis ca nu aud bine, numai buna crestere m-a tinut sa nu il iau de guler (ca talia imi permitea :))
    La masa de revelion aveam portie la bauturi, 1 suc la 250ml, 1/2 stivla de vin alb sau rosu, 50 ml votca dau whisky (cel mai prost, evident), fara cafea…. asa tiganie nu mi-a fost dat sa vad… oricum nu bea toata lumea, oricum cine bea suv nu bea vin si invers…dar sa nu invluzi 1 amarata de cafea (care oticum era proasta la ei) la masa de revelion, efectiv mi s-a parut de cea mai joasa speta…

  • M

    Am fost in destul de multe hoteluri de 5 stele in Europa si, coincidenta, si mie imi curge client service-ul prin vene, de o viata, tot la del pentru o companie worldwide. In general, la majoritatea hotelurilor dupa ora 21:30 nu prea mai ai ce comanda si ti se ofera sandwichuri. Asta e cunocut. Corect ar fi fost sa fie deja pregatite platouri cu sandwichuri din care sa se serveasca eventualii clienti intarziati. Referitor la plaja privata inchisa, nu era mentionat pe siteul hotelului? Foarte bine ca ati reactionat vis-a-vis de problemele legate de curatentie. In Bulgaria, daca hotelurile de 5 stele nu sunt bagate in circuitele europene pentru clienti din tari din nordul si centrul Europei , serviciile sunt mult mai low saca sunt doar cu target pe Eutopa de Est ( crud, dar asta e realitatea) .Cum spuneati, hotelul are bifat tot la 5 clase ( fitness, marime camere etc etc) zeri servicii pentru ca clientii din est in general sunt muot mai putini critici decat cei din vest, vin in general privat si nu prin mari tour operators astfel incat puterea lor de complain este redusa.

  • Baleanu Daniela

    Eu sunt de acord cu Mihai. 5 stele trebuie sa fie 5 stele, cu toate fitele si arogantele ca doar pentru asta platesti, sa fi rasfatat ca un oaspete de seama. Am fost la “impinge tava” la hoteluri de 3, 4, 5 stele la Bulgari, Greci, Turci si recunosc ca s-a de multe ori s-a intamplat ca mancarea sa nu fie pe masura stelelor ( se fac tot felul de inginerii pe la bucatarie). De la o vreme aleg sa mananc la restaurant sau la o terasa frumoasa pe malul marii.

  • Roxana

    Mi se pare un articol realist, obiectiv, fara urme de aroganta sau ceva de genu’. Cred ca e important de stiut, pentru viitor, de ce hoteluri sa ne ferim!

  • Iulian

    Cu câţiva ani în urmă am fost şi eu aici. Într-adevăr, cu privire la confort, jos pălăria – unul dintre cele mai bune hoteluri în care am stat. Noi am fost cu un all-inclusive şi a fost, de asemenea, unul dntre cele mai bune şi din punctul ăsta de vedere – mult peşte, prosseco şi somon la micul-dejun, nişte icre de calitate superioară, fiţe din astea… Chiar mă gândeam să le mai fac o vizită… şi îţi mulţumesc pentru actualizare! 🙂

  • CAMELIA VLADESCU

    vezi in Poiana Brasov Hotel Alpin…

  • Stancu

    Eu nu doresc sa intru in discutia despre “turism, arogante, competente, pretenții, percepții, preferite, posibilitati……”, mă intreb și aș intreba care este avantajul sau beneficiul în ceva (orice..) pentru cei doi copii de 5 luni să fie câteva zile în Bulgaria chiar si in concediu cu părinții – raportat la eventuale riscuri.

    • Ruxandra

      Beneficiul unor copii de 5 luni care sunt duși la mare, indiferent care mare, este unul uriaș vizavi de sănătate, vi-o poate confirma orice medic pediatru.
      Soarele, aerul marin și apa Sărata sunt sănătate curată.

      • Stancu

        Nu stiu ce medic pediatru va confirma beneficiile mentionate de dv. dar sunteti ambii in eroare. Oricum reanalizati riscurile si trageti concluziile.

      • Daniela

        Si chiar daca nu ar exista beneficii pentru bebelusi, parintii nu au dreptul la o iesire, o relaxare? Cam cum ar putea plecata parintii daca nu au cu cine lasa copiii? Ce usor ne dam cu parerea ….

      • lala

        Care eventuale riscuri? Acum ca nasti un copil nu mai ai voie sa iesi din casa? Pana la ce varsta considerati ca trebuie sa stea parintii sechestrati cu copii de gat?

  • Razvan

    Am fost si eu acum 2 ani cu familia la Lighthouse iar sejurul a fost excepțional,…cu servicii de calitate. Nu se gaseste in toata Romania o astfel de locație.
    Cred ca personalul se mai schimba de la an la an si poate acum cu gripa e o problemă.
    Dar chiar si asa Mihai, fitele costa oriunde! 🙂
    Condițiile de 5 stele diferă de la tara la tara si functie de pret. Este un minim necesar care te face eligibil pentru 5 stele dar nimeni nu opreste hotelul sa-si alinte clientii după cat poftește,…bineinteles pe banii clientului.

  • Razvan

    Pentru domnii care cred ca toate hotelurile de 5 stele trebuie să ofere aceleași servicii sau condiții,..trebuie să știți că trebuie să se îndeplinească un minim de condiții pentru a avea 5 stele apoi rasfatul clienților este realizat diferit functie de politica hotelului. De aceea avem hoteluri de 5 stele care cer 100 euro pe noapte iar altele 1000 euro.
    Am fost si eu acum 2 ani la Lighthouse iar condițiile au fost foarte bune pentru pretul cerut. Referitor la cele povestite de tine Mihai, o parte din ele sunt fite sau asa sunt percepute de noi ăștia din clasa de mijloc.
    In Romania nu ai un astfel de resort si sa nu mai vorbim de cati bani ti-ar lua la noi pentru un astfel de concediu. Poate si de asta unii consideră arogant modul în care s-a prezentat situatia.

  • Cristi

    Eu nu inteleg ce pretentii poti avea de la un hotel cu pretul de 100 Eur/noapte! In Romania la banii astia stateai la Voila in Mamaia, adica o saracie de 2*
    Raport calitate-pret, hotelul este super ok.

  • Dragos

    Cu siguranta o sa te saturi si tu si doamna ta de hoteluri de 5 stele si cat de curand vei veni cu picioarele pe pamant si vei lasa aroganta cu cartofi prajiti la room service .
    Mie personal mi-a cam trecut.
    Daca o vei face mai rapid va fi mai bine si mai frumos pentru intreaga voastra familie.

    Vei descoperii daca doresti multe locuri mult mai frumoase , gusturi mai desavarsite decat sa fi pupat toata ziua in partea unde doare cel mai tare daca te lovesti.

    Despre siguranta copiilor , am crescut mai multi si s-au dezvoltat mai armonios daca nu au stat doar la 5 stele.

    Succes pe mai departe si “coboara in real life”.

    • Mihai Jurca

      Daca tu consideri aroganta niste servicii normale intr-un hotel e problema ta. Nu o comentez. Fircare alege ce considera ca e mai bun pentru el si familia lui. 🙂

  • Alex

    Salutare!
    Intamplarea face sa ma aflu cazat acum, chiar la acest hotel.
    Obiectiv, situatie este urmatoarea:
    1. Fata de anul trecut mic dejunul este mai putin variat. Anul trecut aveau chiar si fagure cu miere 🙂 Masurile de protectie impotriva Covid si dificultatile economice cauzate de pandemie au generat probabil aceasta situatie.
    2. Plaja hotelului este inchisa (Covid/renovare etc.) dar au rezervata o bucata de plaja intr-o zona publica (Central Beach Balchik). Noi am mers cu masina, am parcat langa plaja intr-o parcare publica (cam neingrijita & gratuita). Pe plaja exista un agent de paza de la hotel care verifica daca esti cazat la Lighthouse. Am luat fara probleme prosoape de la hotel si ai inclusa o ubrela si 2 sezlonguri. Exista si un bar pe plaja de unde se pot comanda bauturi. Plaja nu este una de fite, dar este curata (exceptand mucurile de tigara plantate inclusiv de romani).
    3. Mancarea – la pranz si cina am mancat prin Balchik. Daca cauti recenzii pe tripadvisor gasesti variante foarte bune.
    Am mancat si in incinta complexului la restaurantul 19th Hole Bar & Grill. Mancare a fost OK iar pentru o cina (2 adulti si un copil) am achitat in jur de 150 lei.
    4. Camerele sunt foarte mari, baile cu cada si dus iar terasa camerei foarte spatioasa. Paturile sunt imense si confortabile. Daca nu te zgarcesti la bani (300 lei diferenta pt. 5 nopti) iei o camera cu vedere la mare. Piscina este ideala pentru copii.
    5. Despre starea hotelului – are nevoie de un “refresh” interior/exterior.
    Concluzii:
    Pentru banii dati pe 5 nopti cu mic dejun (2300 lei) chiar si in conditiile date, este o varianta mult mai buna decat litoralul romanesc.
    Daca vrei lux si ceva fite mergi in vecini la
    Thracian Cliffs Golf & Beach Resort, dar te costa dublu.
    PS – cred ca este cam exagerat sa emiti pretentii “de 5 stele” cand dai “3 lei” pe un sejur… Daca te si pricepi putin la turism, esti constient ca sunt diferente enorme in functie de tara la clasificarea hotelurilor, in acest caz, de 5 stele.
    Multa stima!

    • Mihai Jurca

      Repet, nu am cerut nave spatiale. Sunt 5 stele. Nu vorbim despre diferenta intre 2 si 3 stele, pe bune. Dar nu mai polemizez. Am obosit deja. 😉

  • Corina

    Buna,mă miră o parte din ceea ce ai scris. Eu merg la acest hotel de mult timp si nu am pățit din astea. Eu cred ca se datoreaza situației actuale cu pandemia,lipsa personalului etc.
    Mancarea ,adică micul dejun, foarte bun si exact cu ce ai spus ca AR trebuii si sampanie etc..Personalul mereu atent. Managerul ( daca mai e acelasi) super ok si profi. Ultima data am fost in februarie.
    La restaurantul la care ati mancat in prima seara ,noi nu am fost. In general am preferat sa mancam in Balcik.
    Am fost si noi cu copiii( 3 la numar) si atunci am luat all inclusiv pentru ca ne e mult mai ușor. Mancarea foarte ,foarte buna( sturion pe pat de sare etc)
    Au ( aveau) si plaja la care ai acces cu transport de la ei sau personal. Prosoape,bar pe plaja ,restaurant,sezlonguri,baldachine( astea cred ca erau cintra cost), fotolii cu bile pe care te asezi si stai super comod. Adica nimic de reproșat. Si curat.
    Intr adevar au plus mare pt camere si pat( unul dintre cele mai comode paturi).
    Sincer imi pare rau ca ati avut e perienta asta. Dar ,repet, cred ca e perioada. Ei au experinta cu clienți care au pretentii( vin nordicii la golf si nu numai).
    Ma rog. Anul acesta nu ma duc la ei ,am fost jn altă parte,dar bulgarii sunt mult peste noi la toate capitolele.

    Sa fim sanatosi ,zic, ca vom face alte vacante mai reușite.

  • Leonard Popa

    E o exagerare. Dacă nici la Balchik nu v-a placut, arunci petreceri vacanță la Mangalia sau la Eforie, așa,poate, veți vedea diferența…Eu am fost în Bulgaria, ultima dată chiar săptămâna trecută,la Nessebar, totul a fost ok, cu mult peste condițiile oferite pe litoralul românesc.

  • Razvan Dumitresc

    20-23 august hotel RIVA , Nessebar, all inclusiv .
    JALE!
    Hotelurile (doua la număr, de 3 și 4 stele) pline.
    Distantare socială ZERO.
    Masca nu era purtata nici de recepționeră, nici de barmani sau femei serviciu. De turini nu mai vorbesc. Doar noi și , cred că vreo 4-5 perechi.
    Aceeași mâncare asemănătoare celei din studentie atât pentru 3, cat și pentru 4 stele !??! Diferența de preț era la camera.

    La bar se foloseau pahare de unica folosință, dar barmanii pur și simplu iei băgau degetele în pahar, sau le țineau cu degetele de gura paharului..
    Când i-am făcut observație unuia, a luat un alt pahar și mi l-am trântit in fata intrebandu-ma :Ok?? Comportament de mârlani.
    JALNIC

  • Marius

    Sunt curios unde in Romania ai fi vrut sa mergi?? Eu merg de aproape 20 ani in Bulgaria pe litoral ca sa evit tigania de la noi! Nu spun ca este perfect dar raportul pret/calitate e cu vreo cateva clase mai bun decat la noi! Mergi sa mananci pe faleza modernizata din Balcic sau la Del Mar in Kranevo si compara preturile cu “celebra” Pescarie a lui Matei!!! Astept comentarii pe aceasta tema! In plus pestele e la portie nu la suta de grame (furaciune clasica la noi!!) iar cat te costa stii de la inceput nu doar cand primesti nota de plata si nu mai cum demonstra contrariul!!

  • Lică Sămădău-Master of Pigs

    60 de km de Vama Veche ???Prea aproape de tigania litoralului romanesc,de-aia !!Se “ia” !!🤣🤣🤣

  • Lili

    Si ce nu intelege autorul, este ca din pacate, cineva il citeste si poate a mers in acelasi loc si nu este de acord cu parerea lui. Exista aceasta rubrica de comentarii si mai exista si alti oameni pe planeta. Daca v-ati facut blogul pe a-l citi doar sotia, puteati sa va faceti si un oracol. Penibil review. Are probleme hotelul cu niste chestii dar ce ati scris dumneavoastra e…
    Si puteati sa va interesati de plaja daca este inchisa sau exact care sunt conditiile lor in vremea covid. Nu pareti prea calator asa…si nici prea descurcaret

    • Mihai Jurca

      Mie mi se pare ca dvs. nu prea intelegeti ce cititi.

      Am zis ca sunt ok cu pareri contra. E normal sa evoluam si sa dezbatem diverse probleme.

      Am zis ca nu discut cu cei care injura, jignesc. 😉

      La cat mai multe vacante in Bulgaria! 🙂

  • DeuxEx

    Salutare! Am vazut patania ta si se aseamana cu a multor romani pacaliti de mirajul Bulgariei. Sunt foarte putine hoteluri/lanturi hoteliere care sa corespunda asteptarilor. Eu iti recomand data viitoare sa alegi unul dintre hotelurile din lantul HVD sau Grifid. Mancarea este excelenta, camerele se prezinta foarte bine, serviciile sunt pe masura banilor platiti.
    Succes data viitoare la alegerea unei locatii mai bune!

  • Ioana

    Desi din poze am vazut ca hotelul este frumos dar fotografiile sunt fotografii. Pana nu ajungi la fata locului nu ai cum sa iti dai seama cum este totul. Noi nu ne-am dus nicaieri anul acesta pentru ca peste tot am auzit ca a fost aglomerat. Sper sa reusim la anul pentru ca imi este tare dor de mare.

  • Stefania

    Nu am mai ras atât de nu știu cât timp! Nu trebuie sa călătorești in Maldive Seychelles sau Santa Lucia ca sa știi și sa apreciezi cu corectitudine ca un serviciu oferit implica costuri( unele pe care le vezi cu ochiul liber și alte ascunse). Prin urmare dacă dai 200 de euro pe noapte la un hotel de 5 stele ai servicii de acești bani. Room service-ul e in majoritatea cazurilor cu extra charge dar nu zic ca e musai. Cred ca la faza cu bucătăria închisă după 21:30 m-as fi întristat și suparat nițel. Eu de câte ori am fost in Bulgaria nu am mâncat conform așteptărilor. Trebuie sa ma încerc . Văd ca ai primit multe recomandări frumoase!

  • Elena

    Desi din poze hotelul nu arata rau, am avut si noi o patanie tot in Bulgaria, a trebuit sa schimbam hotelul pentru ca nu a fost conform asteptarilor noastre. Iar de mancat, nu am mancat niciodata conform asteptarilor, poate ca ar trebui sa citesc mai multe recenzii inainte de a merge undeva. Deja am inceput sa ma gandesc ca sigur oamenii care au fost multumiti de servicii au fost in locurile pe care le ratam noi, cu siguranta.

  • Mihai Manea

    Salutare,
    Eu fac parte din cei care au avut experiențe foarte frumoase in Bulgaria, cu personalul hotelurilor, plajele lor, mâncarea. lor etc.
    Eu am trei vacante la bulgari și toate au fost foarte frumoase, hoteluri bune, mâncare buna și personal cu bun simt .
    Doua vacante le-am făcut cu familia., iar o vacanța singur .
    O vacanța cu familia , acum 8 ani-familia se compusa doar de eu, sotie și prima fetița de 2 ani, am făcut-o la Hotel Helena Park in Sunny Beach, hotel de 5 stele all inclusive, mâncare foarte variata , multe fructe , personal amabil, camere foarte mari și frumoase, plaja privată , multe piscine etc . Am trăit o frumoasa experiența cu aceata vacanța la bulgari.
    A doua vacanța, cu familia , de aceasta data mărita – avem acum trei fete de 6, 8, și 10 ani – am făcut-o la ski la Bansko , in acest an, 2021, și chiar in perioada de vacanța a copiilor atât romani cât și bulgari. Ne-am cazat tot la un hotel de 5 stele , all inclusive, respectiv la Regnum Hotel. Camerele de cazare sunt stil apartament și se pretează pentru familii cu copii. Personalul bulgar atent, mâncarea foarte variata și buna, camerele mari și spațioase , fac curat in camera in fiecare zi. etc. Așa bine ne-am simțit aici ca și am rezervat la ei pentru alta vacanța in Martie . Deci super experiența și aici!
    A treia experiența frumoasa la bugari, de aceasta data singur, a fost anul trecut la Black Sea Rama, unde am Inchiriat o vila mare in complex , cu piscina proprie etc . Personalul foarte amabil, mâncarea foarte buna , locația foarte curată etc.
    La final pot spune ca , pana azi, am avut parte de servicii hoteliere foarte bune din partea vecinilor bulgari, de multe ori , peste serviciile hoteliere românești !

  • Alina Veronica

    Mi-a placut stilul cu care ai expus toate neplacerile, ca pana la urma trebuie sa facem si haz de necaz cateodata, ca totusi ne ducem in concediu si oricum ar fi trebuie sa luam partea buna a lucrurilor.

Leave a Reply to Florentina Vlad Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *