tap-exit

TAP Portugal pleaca din Romania. Cum iti poti lua banii inapoi pe bilete

Dupa cum bine stiti, compania TAP Portugal a decis suspendarea operarii directe pe relatia Bucuresti – Lisabona, incepand cu data de 28 martie 2016, pentru o perioada de timp nedefinita inca.

Si cum printre voi probabil sunt persoane care au bilete cumparate deja, si nu vor mai putea zbura pe aceasta relatie, m-am gandit sa va dau o mana de ajutor. Am vorbit astazi cu reprezentantii TAP Portugal in Romania pentru a afla cum se poate proceda in acest caz.

Si sunt 3 posibilitati:

  • Emiterea unui document pentru transport ulterior sau excedent de bagaj, insumand contravaloarea biletului initial. Acest document poate fi folosit pentru serviciile mentionate in interval de un an de la data emiterii.
  • Rerutarea pe zboruri alternative, operate de TAP sau partenerii Star Alliance (Lufthansa, Austrian Airlines, Scandinavian Airlines si Brussels Airlines), pana la destinatia finala. Sa zicem ca ai bilet Bucuresti – Lisabona cu TAP. Poti fi rerutat, cu Austrian Airlines, prin Viena. Nu conteaza cat costa “noul” bilet. Vei fi transportat la destinatie in aceleasi conditii (si cu acelasi bagaj). Pot fi situatii cu bilete emise separat – adica Cluj – Bucuresti – Cluj cu TAROM si Bucuresti – Lisabona – Bucuresti cu TAP Portugal. Daca au fost emise 2 bilete separate, petnru fiecare transportator in parte, TAP-ul este raspunzator doar pentru rerutarea itinerariului Bucuresti – Lisabona – Bucuresti.
  • Rambursarea contravalorii biletului. Se va rambursa suma integrala pentru bilete cu calatoria neinceputa, iar daca totusi apuci sa efectuezi o parte din zbor (sa zicem ca te duci la Lisabona pe 27 martie si trebuie sa te intorci pe 30 martie), ti se va calcula suma aferenta segementelor de calatorie neutilizate, si ti se vor da banii inapoi.

Acum, in functie de locul de unde ti-ai cumparat biletul, ai alte doua posibilitati:

  • Bilet cumparat printr-o agentie de turism (online sau traditionala) – te vei adresa reprezentantilor acesteia pentru a discuta despre modalitatea preferata de asistenta – rerutare sau rambursarea contravalorii biletului.
  • Bilet cumparat de pe site-ul TAP Portugal (www.flytap.com) – te vei adresa Contact Center-ului TAP, folosind una din adresele de mail de mai jos si specificand codul de rezervare si/sau numarul de bilet in cauza: rarefunds.tps@tap.pt sau reservas.online@tap.pt.

Bafta!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *