dreamcheaper

DreamCheaper. Tu faci o rezervare, iar ei iti gasesc aceeasi camera, la un pret mai mic

[image name=line]

Nici nu stii cat ma “enervez” cand vad o idee atat de simpla, pusa in practica. Dar imi trece repede. Noteaza acolo, pe un colt de hartie – DreamCheaper.com. Un site facut de niste baieti destepti din Berlin, care ce face? Iti ia rezervarea ta la hotel, cauta un pret mai bun pentru camera respectiva, si, daca gaseste, iti anuleaza rezervarea si iti face una noua. Drept urmare, tu economisesti ceva banuti. Si le dai si lor de o bere. Ca au fost baieti de comitet.

Marturisesc ca nu am incercat inca sistemul, “jucaria” fiind lansata recent. Dar am de gand, in viitorul apropiat.

Deci, cum se procedeaza?

1. Trimiti rezervarea la adresa hotel@dreamcheaper.com.

2. Sistemul se pune pe cautat.

3. Daca se gaseste un pret mai bun decat cel pentru care ai facut rezervarea, DreamCheaper face o noua rezervare pentru tine, apoi o anuleaza pe cea veche, mai scumpa.

4. 20% din suma “salvata” e comisionul DreamCheaper. Fair, nu?

5. Daca nu se gaseste ceva mai ieftin, nu se modifica nimic.

dreamcheaper-2

Intr-o cursa aeriana regulata, pasagerii nu platesc niciodata toti acelasi tarif. Cel care a luat biletul cu cateva luni inainte, a cheltuit poate de 10 ori mai putin decat cel care si-a facut rezervarea in ziua premargatoare cursei.

La fel se intampla si in hoteluri. Fiecare unitate are propria politica de vanzari. Unii zic – camera dubla la noi costa 100 de euro pe toata durata anului! Si nu modificam pretul sub nicio forma. Altii, pornesc cu preturi mai mari si le scad pe masura ce se apropie sederea, daca cererea nu este mare. Altii fac promotii ad-hoc.

E musai sa tine cont de ceva. Spre deosebire de o anvelopa, care daca nu s-a vandut azi, se poate comercializa si maine, camera de hotel e o marfa perisabila. Nu ai inchiriat-o intr-o noapte, s-au dus banii! Sta goala.

In alta ordine de idei, aceeasi camera de hotel, poate avea preturi diferite, in functie de fiecare site de rezervari. Concluzionand, totul depinde de abilitatea celor de la DreamCheaper de a gasi “reduceri”. Le gasesc, isi iau o cincime din ce au salvat. Nu gasesc, ura si la gara! Sa vezi ce o sa-i urasca acum cei de la Booking sau de la alte sisteme de rezervare. Foarte bine!

Cei de la DreamCheaper se lauda ca “rezolva” 2 din 3 rezervari, iar suma medie salvata e de 65 de euro. Sa-i vedem peste cateva luni. Mai vorbim.

 

* Daca ti se pare util, te astept cu un like pe facebook.com/Mihajurca.ro. Multumesc!

6 Comments

Leave a Reply to Vijan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *