INFOGRAFIC – Cat de importante sunt notele si comentariile, cand rezervam un hotel

[image name=line]

Traim intr-o perioada in care imaginea si modul in care comunicam conteaza tot mai mult.

Cand pleci intr-o vacanta, vrei sa rezervi o camera de hotel, nu? Intri pe un site de rezervari, aplici filtrele cautarii, apoi iei hotelurile obtinute la puricat – unul cate unul. La ce te uiti? Presupun ca la pret, pozitionare, fotografii si … reviewscomentariile altor oameni care au stat in unitatea de cazare respectiva.

Iata in cele din urma un infografic foarte interesant, realizat de compania Olery – specializata in agregarea tuturor comentariilor lasate de clienti pe siteurile de booking.

 

Concluziile raportului

Numarul celor care lasa recenzii a crescut enorm. Daca in perioada 2000-2003 puteai numara pe degetele de la o singura mana cati oameni lasau aceste recenzii, acum numarul lor a crescut impresionant. Se estimeaza pentru 2013 un numar mediu de 465 recenzii/hotel/an.

infografic-review-hotels-1

81% dintre calatori spun ca recenziile sunt importante, iar aproape unul din doi calatori spune ca posteaza la randul lui recenzii si tot unul din doi calatori spune ca nu rezerva o camera fara a citi comentariile lasate de altii.

infografic-review-hotels-2

O regula in care mintea mea credea, dar nu am vazut-o pana astazi scrisa negru pe alb (de fapt turcoaz pe gri) – cu cat hotelul au mai multe stele, cu atat media notelor acordate de turisti este mai mare.

infografic-review-hotels-3

Cele mai multe recenzii sunt lasate de femei. Este si normal tinand cont de faptul ca ele sunt mai aplecate spre “chitzibusareala” pe net si au rabdare mai multa.

De asemenea, femeile acorda notele mult mai usor decat barbatii. Notele bune…

infografic-review-hotels-4

Tinerii cu varsta pana in 24 de ani nu ar scrie o recenzie nici sa-i pici cu ceara. Ei traiesc mai in viteza, nu prea au timp de “prostii”.

Cele mai multe recenzii/note/comentarii vin din partea oamenilor din grupa de varsta 35-49 ani.
infografic-review-hotels-5

Cei care calatoresc in interes de serviciu nu prea lasa comentarii. Probabil ca nu vor sa mai piarda nici macar 10 minute in plus pentru a scrie o recenzie despre hotelul respectiv.

In schimb, cei care calatoresc in scop de relaxare o fac mult mai des (58% lasa comentarii). Deh, vacanta se prelungeste, cel mai probabil, la birou.

infografic-review-hotels-6

Iata la final si clasamentul paginilor pe care vei gasi cele mai multe note/comentarii/recenzii despre hoteluri.

infografic-review-hotels-7

 

* Daca ti-a placut, te astept cu un like pe facebook.com/Mihajurca.ro. Multumesc!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *